JUANMA GARCÍA ESCOBAR, ILUSTRADOR. ILUSTRATUM STUDIO S.L.
HOME
FOTO CLIENTES
ISTOCK

 

Juanma García Escobar
Il.lustració & Motion graphic
Illustration & Motion graphic
Barcelona (Spain) | 656 30 09 09
Email: info@juanma.es | Skype: juanmagarcia30
PUBLI
EDITORIAL
PACKAGING
ANIMACIO
MASCOTES
 
Juanma García Escobar. Ilustrador Barcelona

Ver el perfil de Juanma García Escobar en LinkedIn
KJAFLICKRINSTAGRAMLINKEDINTWITTERDOMESTIKAPINTEREST
BEHANCEfacebookGETTYMALT
VIMEOYOUTUBE

 

Des de Barcelona treballo per a empreses de tot el món, tant per a client final com a través d'agències. Vaig estudiar disseny gràfic a l'Escola Massana de Barcelona i fa gairebé 30 anys que hi dedicat de manera professional. Estic especialitzat en il·lustració publicitària per a marques de gran consum com Coca-Cola, McDonald's. Nutella, Danone, Nestlé, Mediapro, Panrico, Carrefour, Mercadona, Carbonell, Fanta, Roche, TV3 o Cacaolat entre moltes altres. Il·lustració orientada tant a Publicitat com a apps i publicacions editorials i multimèdia. Disseny de personatges, mascotes corporatives, motion graphic i animació 2D.
BOOK
I am working in Barcelona for companies around the world, both for end user and through agencies. Trained as a graphic designer at the Escola Massana in Barcelona and with 20 years in the profession, I am specialised in advertising illustration for corporate and consumer brands like Coca-Cola, McDonald's. Nutella, Danone, Nestlé, Mediapro, Panrico, Carrefour, Mercadona, Carbonell, Fanta, Roche, TV3, Cacaolat, etc. Illustration also oriented to both apps and advertising, as editorial and multimedia publications. Illustration vectorized for multimedia and Flash animations. Furthermore design of characters and corporate mascots, motion graphic and 2D animation.

 

 



 

 


 
Entre altres agències he treballat per a:


Entre altres clients
he treballat per:


 

"Il·lustració publicitària de
Barcelona al Món"

"Advertising illustration of
Barcelona to the World "

La il·lustració publicitària és un dels elements diferenciadors a l'hora de vendre un producte. Aquesta part que tindrà presència en publicitat i packaging esdevindrà un eix de la campanya de màrqueting. per tant, comptar amb un bon professional que faci un treball d'alçada és imprescindible.The advertising illustration is one of the differentiating elements when it comes to selling a product. This part that will have a presence in advertising and packaging will become an axis of the marketing campaign. therefore, having a good professional who works at a height is essential.

Un dels millors exponents que tenim a Espanya és Juanma García Escobar, el seu estil colorista, desenfadat i amb clares referències al cartoon modern ia l'il·lustració més clàssica ens deixa feines abellidores per a qualsevol marca i que venen de la millor manera aquell producte per al qual treballen. En veure'ls ens recorden irremeiablement obres cimera de la il·lustració publicitària dels 50 i 60, on trobem els exponents més grans d'aquest estil d'il·lustració.One of the best exponents we have in Spain is Juanma García Escobar, his colorful, carefree style and clear references to the modern cartoon and the classic illustration leaves us attractive jobs for any brand and that sell the best way that product for which they work. When we see them, they irremediably remind us of top works of the advertising illustration of the 50s and 60s, where we find the greatest exponents of this style of illustration.


Portes il·lustrant més de 20 anys Com van ser els començaments i aquell moment en què dius als teus pares que et vols guanyar la vida dibuixant? You have been illustrating for more than 20 years How were the beginnings and that moment in which you tell your parents that you want to earn a living by drawing?


Això del dibuix, funciona més o menys igual. És divertit, -almenys per als que ens agrada dibuixar-, i d'entrada treballar en alguna cosa divertida és estranya. Per això plantejar als teus pares que et vols dedicar a dibuixar, pot sonar a la Mama, vull ser artista i ja et pot caure d'entrada una colleja. The drawing, works more or less the same. It's fun, at least for those of us who like to draw, and to start working on something fun is strange. For that reason to pose to your parents that you want to dedicate to draw, it can sound like Mama, I want to be an artist and they will not pay much attention to you.


És molt de pares la resposta de Tu estudia, i després ja..., i així va ser en el meu cas, així que vaig buscar el que jo vaig creure més s'assemblava al que m'agradava fer i vaig cursar (no puc dir vaig estudiar) Disseny Gràfic a l'Escola Massana de Barcelona. Allà hi havia jo, desubicat, un oncle que l'únic museu que havia trepitjat era el de Cera i que no havia anat a una exposició a la seva vida...però que sabia dibuixar. No vaig acabar els 5 anys, al 4t me'n vaig anar. Encara que m'ho passava molt bé amb els amiguets de classe, em va cansar la improductivitat d'aquell lloc i vaig decidir invertir els diners de la matrícula en un Mac i començar a expulsar el carrer amb la meva carpeta. It is very parents the answer of Your studies, and then we will see ... and so it was in my case, so I looked for what I thought was more like what I liked to do and I studied (I can not say I studied) Design Graphic in l'Escola Massana de Barcelona. There I was, unfocused, an uncle that the only museum that I had stepped on was Cera's and that he had not gone to an exhibition in his life ... but that he knew how to draw. I did not finish the 5 years, to the 4th I left. Although I had a great time with the class friends, I got tired of the unproductiveness of that site and decided to invest the tuition money on a Mac and start kicking the street with my folder.


Treballes des de Barcelona per a la resta d'Espanya i Europa i entenc que internet és una base fonamental per això. Quina és la teva relació amb el client i com t'hi acostes? You work from Barcelona for the rest of Spain and Europe and I understand that the internet is the fundamental basis for this. What is your relationship with the client and how do you approach him?


Quan treballes com a il·lustrador per a marques de gran consum, (Coca-Cola, Nestlé, Aquabona, Danone o Kinder, per posar-ne algunes), oblida't del contacte directe amb la persona que decideix. Encara que el vostre client final és la marca, el vostre interlocutor serà un responsable del compte de l'agència, o un director d'art de l'estudi que us han contractat. Per això, està molt bé tenir content el director de màrqueting de la marca, però has de tenir en compte que el teu client és el teu interlocutor a l'agència. És a dir, poques vegades es crea un vincle marca-il·lustrador, i és l'agència la que repetirà o no amb tu, en funció de com hagis respost.
When you work as an illustrator for consumer brands (Coca-Cola, Nestlé, Aquabona, Danone or Kinder, to name a few), forget about the direct contact with the person who decides. Even if your final client is the brand, your interlocutor will be responsible for the agency's account, or a studio art director who has hired you. For that reason, it is very good to have the marketing director of the brand happy, but you have to keep in mind that your client is your interlocutor in the agency. That is, a brand-illustrator link is rarely created, and it is the agency that will or will not repeat it with you, depending on how you have responded.

Amb els clients més petits, el contacte sí que sol ser directe. Això té la seva part bona, ja que el feedback és més clar i directe en no haver-hi intermediaris. Però també la seva part dolenta ja que el client, que sol ser el gerent de l'empresa, de vegades té massa clar com vol fer les coses i això et porta de vegades a lliurar feines, de les quals diguem no n'estàs gaire orgullós.With the smallest clients, the contact is usually direct. This has its good part, since the feedback is more clear and direct when there are no intermediaries. But also its bad part since the client, who is usually the manager of the company, sometimes has too clear how he wants to do things and this sometimes leads you to deliver jobs, of which we say you are not too proud

Per tenir feina de manera continuada hi ha dues paraules màgiques internet i contactes, i hi ha una xarxa professional que les combina, Linkedin. La major part de la meva estratègia d'ampliació de cartera de clients i cerca de nous projectes gira entorn de Linkedin. Sobre la meva relació amb els nous clients, el més habitual és tenir un primer contacte visual amb una reunió per conèixer-nos ia partir d'aquí, tota la feina, recepció de breafing, lliuraments de projectes, etc, es realitza online. Els desplaçaments s'han reduït a la seva mínima expressió, tant és així que tinc fins i tot clients a Barcelona amb què treballo fa anys, amb els quals no hi ha hagut ni tan sols aquest primer contacte visual. To have work continuously there are two magic words, internet and contacts, and there is a professional network that combines them, Linkedin. Most of my strategy of expanding my client portfolio and finding new projects revolves around Linkedin. About my relationship with new clients, the usual thing is to have a first visual contact with a meeting to get to know us and from here, all the work, reception of breafing, delivery of projects, etc., is done online. The displacements have been reduced to their minimum expression, so much so that I even have clients in Barcelona with whom I work for years, with whom there has not even been this first visual contact.


Quines són les referències/autors que influeixen a la teva feina? What are the references / authors that influence your work?

Pots aparèixer a les agendes dels responsables de l'agències publicitat per dos motius:
1º-Per fer alguna cosa molt concreta (tenir un estil molt característic).
2º-Per fer-ho tot (tenir molts registres).
Jo estaria dins del segon grup, treballo moltes gràfiques diferents, i per tant influeixen en el meu treball innombrables autors i estils. Normalment és el client el que d'entrada de marca quines referències vol utilitzar per a cada projecte.
You can appear on the agendas of those responsible for advertising agencies for two reasons:
1-For doing something very concrete (have a very characteristic style).
2º-For doing everything (having many records).
I would be in the second group, I work many different graphics, and therefore my authors and styles influence my work. Normally, it is the customer who enters the brand name that references you want to use for each project.

Il·lustració digital o tradicional? Quina és la teva preferida?  Digital or traditional illustration? Which one is your favorite?


Sempre que puc treballar amb il·lustració vectorial, diguem que és la meva especialitat. El procés de treball és sempre el mateix: Primer presento un esbós a llapis, i quan tinc l'ok del client escaneig i passo a tinta i color amb l'ordinador.
Whenever I can work with vector illustration, let's say it's my specialty. The work process is always the same: First I present a sketch in pencil, and when I have the client ok scan and step to ink and color with the computer.


Per a aquest segon pas utilitzo dues tècniques. For this second step I use two techniques.

a) Il·lustració vectorial
Entintat i color amb Illustrator. Encara que és un programa en via d'extinció, segueixo treballant amb aquest programa ja que per dibuixar (i al meu entendre), dóna mil patates a programes més moderns com a il·lustrator.
a) Vector illustration
Inked and color with Freehand. Although it is a program in the process of extinction, I continue to work with this program because to draw (and in my opinion), it gives a thousand potatoes to more modern programs as an illustrator.


b) l·lustració x pixels
Entintat i color amb Photoshop/Tablet Wacom.
Independentment d'això sempre que puc i tinc temps m'agrada dibuixar a llapis o a boli Bic, això podria ser una mena de hobbie ja que són dibuixos que no tenen cap sortida comercial però que em diverteixen molt.

b) Illustration x pixels
Inked and color with Photoshop / Tablet Wacom.
Regardless of this whenever I can and I have time I like to draw in pencil or pen Bic, this could be a kind of hobbie since they are drawings that have no commercial outlet but that amuse me a lot.


Què comentaries als nois que estan començant a il·lustrar avui dia? What would you say to the children who are beginning to illustrate today?

El meu consell és que tinguin paciència i no es desanimin. Aquest és un món molt competitiu i ningú no els ajudarà. El temps dels mecenes i cercatalents ja va passar.
Aquí us poso alguns consells amb què molts professionals sé que no hi estan d'acord, però que a mi m'han funcionat molt bé:
My advice is to be patient and not be discouraged. This is a very competitive world and nobody will help you. The time of the patrons and scouts has already passed.
Here I give you some tips with which many professionals do not agree, but that have worked very well for me:


1- Publica, publica, publica... has d'aconseguir tenir un book amb contingut. Ningú et contractarà, si ningú no t'ha contractat abans
Publish, publish, publish ... you must get a book with content. Nobody will hire you, if nobody has hired you before.

2- Al principi no pensis a la pasta. Considera els treballs com una inversió per anar fent book, no pensis que t'estan explotant o prenent els cabells, encara que probablement ho estiguin fent.
At first do not think about pasta. Consider the works as an investment to go making book, do not think that they are exploiting or teasing, although they are probably doing it.

3- Sigues constant i no et desanimis, la recompensa triga, però arriba (normalment).
Be constant and do not get discouraged, the reward takes time, but it arrives (usually).

4- Relativitza les crítiques. Recordo un dia a la Massana, on el professor de dibuix em va posar com a exemple d'alumne Que tenia problemes per crear personatges. Tot és molt relatiu i les opinions són com el cul, tothom en té un.
Relativizes criticism. I remember one day in La Massana, where the drawing teacher put me as an example of a student who had problems creating characters. Everything is very relative and the opinions are like the ass, everyone has one.



5- Mentre aconsegueixes una cartera de client que et permeti dedicar-te full estafi a això, busca una altra feina. Si és quelcom que et permeti expressar-te artísticament millor, que millor, però sinó adapta't...s'ha de menjar.While you get a client portfolio that allows you to devote full time to this, look for another job. If it's something that allows you to express yourself artistically better, what better, but adapt ... you have to eat.



6- Aprèn a dissenyar webs
(Per exemple Dreamweaver) i comença per la teva.

Learn to design webs (For example Dreamweaver) and start with yours.

7- Utilitza la teva web com a referència i book. No tinguis un munt de pàgines oficials, registra el teu domini i tingues una sola pàgina, però molt actualitzada amb tot el que vagis fent.Use your website as a reference and book. Do not have a lot of official pages, register your domain and have only one page, but very updated with everything you do.


8- Aprèn una mica de SEO i comença a donar-te d'alta a tot arreu per posicionar-te. Això és una qüestió de constància, no de diners, i és bàsic per aconseguir clients. Com a exemple, si busqueu a google il·lustrador barcelona, juanma o fins i tot il·lustrador crec que aparec dels primers. Learn SEO and start signing up everywhere to position yourself. This is a matter of constancy, not money, and it is basic to get customers. As an example, if you search in google illustrator barcelona, juanma or even illustrator I think I appear from the first ones.


9- No tinguis tots els ous a la mateixa cistella. Diversifica't, pensa que com més sàpigues fer, més possibilitats tindràs que et contracti. Reinventa't, si ets un bon dibuixant de còmics, especialitza't en storyboards, aprèn animació, busca oportunitats, mou-te...
Do not have all the eggs in the same basket. Diversify yourself, think that the more things you know how to do, the more chances you have of being hired. Reinvent yourself, if you are a good comic artist, specialize in storyboards, learn animation, look for opportunities, move ...


10-Fes servir el Linkedin per començar a contactar amb agències i estudis. Pensa que sense contactes no ets ningú.
Finalment si tot això no funciona i no aconsegueixes dedicar-te a això de forma professional, continua dibuixant, això sempre ho tindràs i sempre anirà amb tu.
Use the Linkedin to start contacting agencies and studios. Think that without contacts you are nobody.
Finally if all this does not work and you can not dedicate yourself to this in a professional way, keep drawing, you will always have it and it will always go with you.





Actualitat, Agències, Agència creativa, Animació, Art, Barcelona, ​​Blogs, esbossos outline, Branding, Campanyes, campanyes online Cartells, Cartoon modern, Clients, Color, Comunicació, Concurs, Consum, Consultoria, Creativitat, contes infantils, desenvolupament web, Disseny web, Dissenyadors, Disseny, Estudis, Formació, Fotografia, Global, Google, Graffitti, Gràfics, Identitat Gràfica, Il·lustració, Inspiració, Llibres, Logotips, Màrqueting, Màrqueting digital, Màrqueting industrial, Marquesines, Mascota, Packaging, Personatges corporatius, Pla de Màrqueting, Productivitat, Produccions, Publicitat, Revistes, Targetes Tipografia, Whiteboard Animation News, Agencies, Creative agency, Animation, Art, Barcelona, ​​Blogs, outline sketches, Branding, Campaigns, online campaigns Posters, Cartoon modern, Clients, Color, Communication, Contest, Consumption, Consulting, Creativity, children's stories, web development, Design Web, Designers, Design, Studies, Training, Photography, Global, Google, Graf fitti, Graphics, Graphic Identity, Illustration, Inspirational, Books, Logos, Marketing, Digital Marketing, Industrial Marketing, Canopies, Mascots, Packaging, Corporate Characters, Pla Marketing, Productivity, Productions, Advertising, Magazines, Typography Cards, Whiteboard Animation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juanma García Escobar Ilustrador
Ilustraciones de Juanma García Escobar (Ilustratum Studio, SL), para el Ministerio de Agricultura, pesca y alimentación
BROKER DENTAL. Reestyling de Betty, la mascota corporativa de l a marca, que creada ya hace años junto con Odisea Barcelona. Ahora es un personaje más cañero y con una gráfica más próxima al cartoon. Estas ilustración del personaje, se crearon para su impresión en gran formato en el stand de ExpoDental 2022 en Ifema. (Madrid)
BROKER DENTAL. Reestyling de Betty, la mascota corporativa de l a marca, que creada ya hace años junto con Odisea Barcelona. Ahora es un personaje más cañero y con una gráfica más próxima al cartoon. Estas ilustración del personaje, se crearon para su impresión en gran formato en el stand de ExpoDental 2022 en Ifema. (Madrid)
 
ESCOBAR LICENSE Desde 2017 estoy colaborando con Sergi Escobar, responsable de Escobar License, la marca que gestiona los derechos de autor y propiedad intelectual de Josep Escobar, el creador entre otros muchos de Zipi y Zape. Desde recuperar y vectorizar originales antiguos, a trabajar los personajes en distintos soportes para ayudar a relanzarlos en facetas diferentes al del cómic como el Licensing, pasando por el merchandising y la guía de estilo. Yo crecí y aprendí a dibujar con los personajes de Bruguera, sobre todo con Zipi y Zape y Mortadelo, así que este a nivel sentimental tiene muy poco que ver con cualquier otro proyecto en el que haya participado...desde luego no es un trabajo.
Festa de la Diversitat
Ilustrador. Festa de la Diversitat de Piera
CARTELL FESTA MAJOR SANT JOAN DESPI 2017-BARCELONA
ENRAMADES SALLENT 2019
ILUSTRACIÓN PARA CONGRESOS, CONVENCIONES Y EVENTOS SOCIALES DE EMPRESA Y DE PUBLICIDAD. ILUSTRACIÓN PARA WORKSHOPS Y CONCEPTUALIZACIÓN DE IDEAS Y BRAINSTORMINGS. STORYTELLING DIBUJADO EN VIVO, CARICATURAS, CLIPS ANIMADOS PARA DINAMIZAR PONENCIAS... ILLUSTRATION FOR CONGRESSES, CONVENTIONS AND SOCIAL CORPORATE AND PUBLICITY EVENTS. ILLUSTRATION FOR WORKSHOPS AND CONCEPTUALIZATION OF IDEAS AND BRAINSTORMINGS. STORYTELLING DRAWING LIVE, CARICATURES, ANIMATED CLIPS TO KEEP PAPERS ...
ILUSTRADOR. Este es Juanma García Escobar. Esto es un ilustrador, concretamente un ilustrador de Barcelona, un ilustrador español y catalán.  Esto es un dibujante, este es un tío que se dedica a lo que más le gusta hacer. Este soy yo, un ilustrador de Barcelona, Catalunya y España ;-)
Illustrations for promotional material and explanatory video.
Communication campaign "There is a container of Coca-Cola for every moment" Art direction Emotion Experience.
Dibujante y diseñador gráfico de CASER SEGUROS HA CONFIADO EN EL ILUSTRADOR PUBLICITARIO JUANMA GARCIA ESCOBAR
ILUSTRACIÓN PARA CONGRESOS, CONVENCIONES Y EVENTOS SOCIALES DE EMPRESA Y DE PUBLICIDAD. ILUSTRACIÓN PARA WORKSHOPS Y CONCEPTUALIZACIÓN DE IDEAS Y BRAINSTORMINGS. STORYTELLING DIBUJADO EN VIVO, CARICATURAS, CLIPS ANIMADOS PARA DINAMIZAR PONENCIAS... ILLUSTRATION FOR CONGRESSES, CONVENTIONS AND SOCIAL CORPORATE AND PUBLICITY EVENTS. ILLUSTRATION FOR WORKSHOPS AND CONCEPTUALIZATION OF IDEAS AND BRAINSTORMINGS. STORYTELLING DRAWING LIVE, CARICATURES, ANIMATED CLIPS TO KEEP PAPERS ...
Post en Reason Why
Juanma García Escobar. Ilustrador Barcelona
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
ABACUS Ilustraciones para Campaña de Sant Jordi. Dirección creativa @vertigo_bcn | Vertigo. ABACUS Ilustraciones para Campaña de Sant Jordi. Dirección creativa @vertigo_bcn | Vertigo.

ABACUS Il·lustracions per a Campanya de Sant Jordi. Direcció creativa @vertigo_bcn | Vertigo.
Illustrations for Sant Jordi Campaign. creative direction @vertigo_bcn | Vertigo.

39
 
ILUSTRADOR BARCELONA
DENSTPLY SIRONA Ilustración para felicitar el día del Libro
DENTSPLY SIRONA Primeres il·lustracions de la llarga col·lecció realitzada per a la marca, Dissenys que representen efemérides i dies mundials importants per al sector de la odontologia | First illustrations of the extensive collection made for the brand, Designs representing ephemeris and important world days for the dentistry sector.
38
 
ILUSTRADOR BARCELONA
Disseny de cartell amb il·lustracions per a Tallers de Manualitats d'Abacus.

ABACUS Il·lustracions i gifs animats. Direcció creativa @vertigo_bcn | Vertigo.
Illustrations and animated gifs. Creative direction Vertigo.

Veure cartell Manualitats d´Abacus. Il·lustració de Juanma García Escobar Veure cartell Lego-Steam de Abacus. Il.lustració de Juanma García Escobar
37
 
ILUSTRADOR BARCELONA

DENTSPLY SIRONA. Creació de l'univers de Sofia amb disseny de personatges, escenaris i lettering per a col·lecció de 4 vídeos explicatius sobre els alineadors SureSmile. Animació Raúl Ametllers. Coordinació i direcció Friday Monkeys. Creation of graphics and illustrations for a collection of explanatory videos on SureSmile aligners. Animation Raúl Almendros. Coordination and direction Friday Monkeys
COMER CON SURESMILE BEBER CON SURESMILE DORMIR CON SURESMILE
36
 
ILUSTRADOR BARCELONA
MOTION GRAPHICS

CSR-ONLINE (IT). Disseny de la nova imatge corporativa de la tecnològica CSR-ONLINE. Creació d'il·lustracions i disseny de l'Univers CSR. Animació motion graphics (veure a Youtube), i disseny carpa. Design of the new corporate image of CSR-ONLINE,. Creation of illustrations and design of the "CSR Universe". Motion graphics animation (see on Youtube), and tent design.

35
 
ILUSTRADOR BARCELONA
WE ARE WATER Foundation. Il·lustració central i animació de la campanya "Dia mundial del vàter". Un projecte de Projecte Kaplan.
Central illustration of the "World Toilet Day" campaign. A project by Project Kaplan.
34
 
ILUSTRADOR BARCELONA

GOBIERNO DE ARAGÓN. Il·lustració central de la campanya i motion graphics. Un projecte de 17 Comunicació & Màrqueting Sostenible. GOVERNMENT OF ARAGON. Central illustration of the campaign and motion graphics. A project of 17 Sustainable Communication & Marketing


YOUTUBE
33
 
ILUSTRADOR BARCELONA



DENSTPLY. Mural per decorar showroom de DENSTPLY a les noves instal·lacions de Barcelona.
Il·lustració vectorial per a gran format (17 x 2 mts.). DENTSPLY. Mural to decorate the DENTSPLY showroom in the new facilities in Barcelona. Vector illustration for large format (17 x 2 mts.).
32
 
ILUSTRADOR BARCELONA
ACA AUTOMÒBIL CLUB D'ANDORRA.Il·lustracions per a l'anuari i per a càpsules animades. Direcció d'art, coordinació i molt més Paola Pereira (agència sit.ad) i Toti Sasplugas d'ACA. Animació dels 18 clips Eric Célérier. Sonorització Toni Ubach (Filmic)
Illustrations for the yearbook and for animated capsules. Art direction, coordination and much more Paola Pereira (sit.ad agency), and Toti Sasplugas from ACA. Animation of the 18 clips Eric Célérier. Sound Toni Ubach (Filmic)
31
ILUSTRADOR BARCELONA
 

KIT KAT Il·lustracions per a col·lecció de llaunes KIT KAT Santa Claus. Campanya mundial. Disseny del packaging i adreça d'art Karenin. Illustrations for collection of cans KIT KAT Santa Claus. World Campaign. Packaging design and art direction Karenin
30
ILUSTRADOR BARCELONA
Acceder al SPOT 45" dirigido por GROW Access the SPOT 45 "directed by GROW
CRUZ ROJA. CREU VERMELLA. "SORTEIG D'OR CREU VERMELLA 2020". Il·lustració de les 10 escenes que decoren les butlletes del sorteig, i disseny de pòster per a campanya de comunicació i punts de venda. Direcció creativa i molt més a càrrec dels amics de Grow. Illustration of 10 scenes for the raffle tickets, and poster design for communication campaign and points of sale. Creative direction and much more in charge of the friends of Grow. #SorteoDeOro #CruzRojaEsp #SoyFanDeCruzRoja
29
ILUSTRADOR BARCELONA
VIDEO EN YOUTUBE CON AUDIO

VODAFONE. "EL MEU EQUIP DE GESTIÓ VODAFONE BUSINESS". Creació de gràfica i personatges per flyer de màrqueting directe, i realització de clips animats per a la seva difusió a xarxes socials i web de Vodafone Business, a més dels videowalls de les botigues Vodafone. Direcció d'art Arnold Madrid. "MY VODAFONE BUSINESS MANAGEMENT TEAM". Creation of graphics and characters for direct marketing flyers, and production of animated clips for dissemination on social networks and the Vodafone Business website, as well as on the video walls of Vodafone stores. Art direction Arnold Madrid.
28
ILUSTRADOR BARCELONA
SABA.Il·lustració i clips animats. Adreça d'art Ogilvy SABA.
Illustration and animated clip.Art direction Ogilvy
27
ILUSTRADOR BARCELONA
#stayhome #quedatenecasa #cañaalbicho #covid19

MAY TEA. Adaptació a format vectorial. Direcció d'art Morillas. Adaptation to vector format . Art direction Morillas
26
ILUSTRADOR BARCELONA

25
ILUSTRADOR BARCELONA
UNITED NATIONS Campanya de comunicació per frenar el Coronavirus presentada a concurs. Un projecte de Aktiva Brand Experience Design. Communication campaign to stop the Coronavirus submitted to the contest. An Aktiva Brand Experience Design project.
24
ILUSTRADOR BARCELONA
GENT DE MERCATS Il·lustracions pel programa "Gent de Mercats" produït per Benecé per a TV3.
Illustrations for the "Gent de Mercats" (People of Markets) program produced by Benecé Produccions for TV3
23
ILUSTRADOR BARCELONA
DAVIS CUP Campanya per a la final del torneig de la Copa Davis 2019 creada per Morillas. Col·laboració en la creació del llenguatge gràfic de la campanya, dissenyant un sistema de dinàmiques il·lustracions que representen tennistes i aficionats. Campaign for the final of the 2019 Davis Cup created by Morillas. Collaboration in the creation of the graphic language of the campaign, designing a system of dynamic illustrations that represent tennis players and fans.
22
ILUSTRADOR BARCELONA
NEDGIA Gràfica i creació de personatges. Proposta descartada realitzada en col·laboració amb Custom Films i amb la Direcció creativa de Contrapunt BBDO.Graphics and character creation. Discarded proposal made in collaboration with Custom Films and with Creative Direction of Contrapunto BBDO.
21
ILUSTRADOR BARCELONA
MESSI10. Creació de personatges per a l'espectacle "Messi 10 Challenge ("Sé Messi per un dia") , espectacle que forma part de Messi10 by Cirque du Soleil. Direcció d'art i animació dels personatges Mediapro.
Creation of personages for the show "Messi 10 Challenge (" See Messi for a Day "), show that forms part of Messi10 by Cirque du Soleil. Art Direction and Animation of los personajes Mediapro
20
ILUSTRADOR BARCELONA


SANCHEZ ROMERO CARVAJAL. Il·lustració per a packaging de pernil ibèric. Adreça d'art de Morillas.Propuesta descartada. Illustration for Iberian ham packaging. Art direction of Morillas. Discarded proposal.
19
ILUSTRADOR BARCELONA
CONSUM. Creació de personatges per a packaging de cereals Consum. En col·laboració amb Essencial Producciones i Momentum.Creation of characters for Consum cereal packaging In collaboration with Essencial Producciones and Momentum.
18
ILUSTRADOR BARCELONA
PORTES OBERTES LICEU 2018 www.juanma.es PORTES OBERTES LICEU 2019 www.juanma.es
LICEU OPERA BARCELONA. "Viu el Liceu des de Dins". Jornada de porta obertes 2018 i 2019. Imatge gràfica i implementació en diferents formats estàtics i animats, i adaptació a suports d'impressió. "Live the Liceu from within" Open door day 2018 & 2019. Graphic image and implementation in different static and animated formats and adaptation to printing media
17
ILUSTRADOR BARCELONA
LABOURDETTE. Il·lustració per a packaging. Adreça d'art Morillas. Illustration for packaging. Art direction Morillas.
16
ILUSTRADOR BARCELONA
CACAOLAT. Reestyling de "Pepi" (personatge corporatiu de Cacaolat), portant-ho a una estètica propera al 3D. Creació de diferents actings per a la seva implementació als minibrics del producte i per a diferents usos promocionals. Direcció d'art Odisea Barcelona. Reestyling of "Pepi" (corporate character of Cacaolat), taking it to an a esthetic close to 3D. Creation of different actings for its implementation in the product minibriks and for different promotional uses. Art direction Odisea Barcelona.
15
ILUSTRADOR BARCELONA

McDonald's. Campanya Cafè Gratis. Il·lustracions per Tab del facebook oficial de la marca, que amb el claim "Per un dilluns menys dilluns" busca generar engagement amb el públic. Direcció d'art TBWA.

Free Coffee Campaign. Illustrations for Tab of the brand's official facebook, which with the claim "For a Monday minus Monday" seeks to generate engagement with the public. Art direction TBWA.
14
ILUSTRADOR BARCELONA



Summer

13
ILUSTRADOR BARCELONA

Balcam Diagonal Col·lecció de petaques metàl·liques vintage amb bombons de xocolata amb nucli de cerelas. Barcelona (Modernisme, Sagrada Família Park Güell), Madrid (Plaça Major, Gran Via) i Espanya. VER TODA LA COLECCIÓN . Collection of vintage metal pouches with chocolate chocolates with cerelaes core. Barcelona (Modernisme, Sagrada Familia Park Güell), Madrid (Plaza Mayor, Gran Via) and Spain. SEE ALL THE COLLECTION

12
ILUSTRADOR BARCELONA
Ilustración vintage para Sanchez Romero Carvajal. Pareja de principios de siglo comiendo jamón, mientras el maestro jamonero les prepara unas finas lonchas de jamón de jabugo. Ilustración de Juanma García Escobar Ilustración vintage para Sanchez Romero Carvajal. Pastor con piara de cerdos ibéricos pastando por la serranía de jabugo. Ilustración de Juanma García Escobar. Ilustración vintage para Sanchez Romero Carvajal. Maestro jamonero oliendo los aromas de los jamones de jabugo colgados en su bodega. Ilustración de Juanma García Escobar.
Ilustración vintage para Sanchez Romero Carvajal. Ilustración costumbrista de principios de siglo. Señora charlando con su carnicero de confianza en el pueblo de jabugo. Ilustración de Juanma García Escobar. Ilustración vintage para Sanchez Romero Carvajal. Jamón ibérico de bellota con el pueblo de Jabugo de fondo. Ilustración de Juanma García Escobar.  
Sanchez Romero Carvajal Cartells Vintage per a Sanchez Romero Carvajal. Adreça d'art de Morillas. Descarregar cartells en PDF. Vintage Posters for Sanchez Romero Carvajal. Art direction of Morillas. Download posters in PDF.
11
ILUSTRADOR BARCELONA
BELLA AURORA Creació de personatge amb diferents actings i fons per al packging dels protectors solars de la marca. Creation of character with different actings and funds for the packging of the brand's sunscreens.
10
ILUSTRADOR BARCELONA
MUM & YOU Disseny de patterns per a la nova marca anglesa de productes per a nadons i mares. mumandyou.com. Dirección de arte Morillas. Pattern design for the new English brand of products for babies and mothers. Art direction Morillas.
09
ILUSTRADOR BARCELONA
VER SPOT
CEPRO Creació de personatges i escenaris per a BBCool, la marca de bolquers de la campanya algeriana Cepro.. Direcció d'art i disseny Carre Noir Barcelona. Creation of characters and stages for BBCool, the diaper brand of the Algerian Cepro campaign. Art and design direction Carre Noir Barcelona
08
ILUSTRADOR BARCELONA
Ilustrador de Mascotas corporativas


isalut.com Mascota corporativa.Corporate mascot +INFO

07
ILUSTRADOR BARCELONA
NESTLÉ Caja Roja. Ilustraciones y para packs de 100, 120 y 180 grs. de los bombones de la Caja Roja de la multinacional alimentaria. Gráfica vectorial-fashion. En colaboración con Plenum Design  
NESTLÉ. Disseny de les Caixes Vermelles de Nestlé en tots els seus formats. Pack de 100, 120 i galleda de 180 grs. Il·lustració de personatges i gràfica dels envasos. Adreça d'art Plenum Design. Design of the Nestlé Red Boxes in all their formats. Pack of 100, 120 and cube of 180 grs. Illustration of characters and graphics of packaging. Art direction Plenum Design.

NESTLÉ Caja Roja. Ilustraciones y para packs de 100, 120 y 180 grs. de los bombones de la Caja Roja de la multinacional alimentaria. Gráfica vectorial-fashion. En colaboración con Plenum Design

06
ILUSTRADOR BARCELONA
Anuncio en Ip Mark de latas de Coca Cola de Juanma García Escobar
El ilustrador de Coca-Cola Juama García Escobar ha diseñado una serie coleccionable para el canal hostelería de Catalunya. Aquí tenéis la gráfica que se ha presentado en Sant Jordi 2012.

COCA-COLA. Sèrie col·leccionable per a canal Hostaleria. Adreça d'art Carre Noir Barcelona.
Collectible series for the Hospitality channel. Art direction Carre Noir Barcelona.

05
ILUSTRADOR BARCELONA
LOS ANIMALISTOS
EDUCA BORRAS "LOS ANIMALISTOS" EDUCA BORRAS "LOS ANIMALISTOS" EDUCA BORRAS "LOS ANIMALISTOS" EDUCA BORRAS "LOS ANIMALISTOS"
   
04
ILUSTRADOR BARCELONA

Aquabona| Presentación de la familia Aquabona. Los protagonistas de la nueva campaña de la marca de agua de Coca-Cola. www.aquapedia.es | Aquabona | Marca de agua de Coca-Cola.Creación de personajes para realizar comunicación a través de las etiquetas de las botellas de 1'5 y 10 Lts. Gráficas para blisters y PLV.
AQUABONA.Personatges corporatius. Corporate characters. +info
03
ILUSTRADOR BARCELONA

Ilustrador. dibujo publicitario para helados / ilustración para vallas publicitarias / stand de promoción de helados / ilustrador de Frigo / mascotas marcas /
FRIGO. Il·lustració gran format per cartell d'impuls Frigo. Direcció d'art Artimaña
Large format illustration for Frigo impulse poster. Art direction Artimaña

02
ILUSTRADOR BARCELONA

PAGINA DOS / TVE | Timelapse del procés de treball d'il·lustració inspirada al llibre “El dinar nu” de William Burroughs. Secció Clàssic del programa Paginats (La 2 de TVE i Canal Internacional).Veure ilustración.Timelapse of the illustration work process inspired by the book "The naked lunch" by William Burroughs. Classic Section of the Paginados program (La 2 de TVE and Canal Internacional). See illustration.

01
ILUSTRADOR BARCELONA

 

BIMBO, EL PAN OFICIAL DE LA ROJA. Gráfica para pack de Bimbo Maxi Burguer y Bimbo Hot Dog. Ilustración vectorial de jugadores de la selección para impresión por flexografía. Dirección de arte de Agencia lider de brand design.  Ilustración de Juanma García Escobar.

BIMBO. Gràfica per a pack de Bimbo Maxi Burguer i Bimbo Hot Dog. Il·lustració vectorial de jugadors de la selecció per a impressió per flexografia. Adreça d'art Carre Noir Barcelona.
Graphic for pack of Bimbo Maxi Burguer and Bimbo Hot Dog. Vector illustration of selection players for flexographic printing. Art direction Carre Noir Barcelona

00
ILUSTRADOR BARCELONA